Livet på en pinne.

Long time no see...

Kategori: Inredning

Jag orkar inte blogga.. fast jag vill vara aktiv. Men orken finns inte.
 
Funderar på om jag skulle byta portal.. men vilka är bra? Jag får väl inte så värst många svar då jag bara har typ 4 läsare och en av dom är min mor. =)
 
Hur länkar man för övrigt i denna bloggen? Skulle länka till #buzzador , men jag tror inte jag lyckas.. Och även olika hemsidor, typ inredningssajter och dylikt.. men hur gör man?
 
Dags att sova. Upp 04.20 för att sedan åka till jobbet.. Natti!

Kommentarer

  • Malin s säger:

    Heeey!
    Jag läser! Men det händer som sagt inte så mycket ;)
    Att länka borde vara lätt, kanske finns det en "knapp" som ser ut som två sammanfogade ovaler? Isf är det den.

    2013-07-05 | 10:24:35
  • Jessica H säger:

    Jag läser ju också! Och vill att du ska fortsätta! ;)

    2013-07-05 | 21:00:56

Kommentera inlägget här: