Livet på en pinne.

03.45

Kategori: Allmänt

Hela 5 minuter längre sov jag än sist.. Det är ju stört!
Jag har ryckt i täcken inatt.. Pers täcke fick jag kämpa med.. Med andra ord så har jag inte sovit som en prinsessa.

Sitter här i min ensamhet och äter frukost, som idag består av filmjölk (jordgubbssmak) , apelsin/ananasjuice och en kopp kaffe. Ulricehamns Tidning ligger självklart framme. Vad sjukt hur en tidning kan göra en så lite smålycklig på morgonen! Och vad tidigt tidningsutdelaren måste varit ute.. eller sent?!

Dagens huvudrubrik på UT, Slut för burägg! Förslag om att kommunen bara ska köpa ekologiska ägg..

Spännande att se vad denna dagen har att erbjuda idag... vackert väder hoppas jag. För nu är de beiga brallorna på. Och då är det vår!

Hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: