Livet på en pinne.

En unge!

Kategori: Allmänt

i minuten tittade jag på i ca 5 minuter.. vad lyckliga och glada de va! Och jag fällde en liten liten tår. Just för att de var så lyckliga! Töntigt va?! :)
Jag gillar de. Och titta på lyckliga saker. Då blir jag alldeles varm i hjärtat! Vem blir inte de liksom? Jo det finns ju undantag.

Sen var det ju himla typiskt att jag skulle jobba årets första riktigt varma dag.. o varmt på jobbet. Det blev ju en chock för kroppen och jag började tro där ett tag att jag redan var i klemakteriet. Det har jag visserligen trott i flera år. Inga konstigheter.

Fick en fin kvällsmat hos mor och far innan.. stekt hamburgare på ett rostebröd med ägg. Pappas specialitet! Supergott!
Och sen träffade jag barnen och syster en stund.. Stackars lilla Jenny slog i svanskotan när hon skulle lägga sig.. uscha vad det nästan gjorde ont i min kota med.. Men hon var glad sen ändå när Pippi vrålade!

Dags att sova.. Börjar visst klockan 06.00 imorrn och det betyder att jag måste gå upp senast klockan 04.00.. huua! Men det ska nog gå bra. Får ställa 4-5 larm eller nåt.

Ha en fortsatt fin kväll/natt!


Over and out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: