Livet på en pinne.

Full fart!

Kategori: Allmänt

Lunch på torgstallet idag. Ceasarsallad med hjärtat. Fantastiskt gott, och trevligt sällskap!

Sen har jag umgåtts med pappa och Fille idag..Kollade på Dennis. Och sen kom tjejerna hem från dagis. Mamma visade mig hur jag skulle sy kjolar till tjejerna.. så nu är det egentligen bara o sätta sig vid symaskinen när jag blivit vän med den.. :)

Lagade mat till Per nu precis.. Ett recept jag hittade i Maxibladet.. Kycklingwraps med fetaostcremé, rätt så gott faktiskt!
Fetaostcremén var ljuvlig! Gräddfil med honung och smulad fetaost. Söt o god. Kan tänka mig att det kan vara gott nu till sommaren till en fin grillad stek med sallad till.. Det kommer det bjudas på hemma hos hos iaf. :)

Nu är det final av Sveriges Mästerkock.. Spännande... Jag gillar Louise. Hon verkar trevlig. Den andra, Jenny... njae.. hon känns väldigt bitter!
Heja Louise!

Imorrn är det jobb. Tidigt. DOCK inte lika tidigt som häromdagen.. jag ska gå upp hela 50 minuter senare. :)

Den som vinner... är .... LOUISE! WEII! Det går vi o lägger oss på! 



  

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Vi har också mästerkocken här fast på turkiska.. Riktigt skojj fast de gör ju BARA turkisk mat, så tråkigt! Sverige är ju lite internationella iallafall och vågar prova lite annat.

    Puss på dej!

    2011-04-21 | 17:18:11
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/levaitvavarldar

Kommentera inlägget här: