Livet på en pinne.

Fullmoon party!

Kategori: Allmänt

var det inte här nej.. det är söndag och jag har jobbat klart för helgen.. nu är det bara två jobbdagar kvar innan ledighet.. lovely!

Tänkte firat söndagen med ett litet kex och brieost.. men jag vet inte om jag orkar det längre.. jag vill nog bara sova.
och tugga på nåt iaf.

Fullmånen är helt galet stor och lyser nåt så fruktansvärt. och då tror inte jag att jag kommer sova särskilt bra.. o jag som skulle gå upp tidigt imorrn och gå promenad och fixa med hemuppgiften som ska mailas in imorrn.. jag kommer ju säkert vara toktrött! Det är inte okej!
Försvinn fullmånjäkel!

Idag var det fint väder.. märkte ni säkert. men det kom ju såklart när jag precis hade börjat jobba.. det är nog inte meningen att jag ska få sol när jag är ledig. det gör inget.. jag är glad ändå! Som alltid. förutom när jag är sur som en citron.

Sydde en väska idag.. eller aa.. den blev inte färdig. jag blev så arg på min symaskin.. en ny husqvarna.. krånglar hela tiden. tack vet jag mammas gamla hederliga fina maskin! den funkar jämt!
jag hade iaf sytt i princip hela väskan.. tills jag var på sista biten.. nej då vill undertråden krångla till det för mig och tålamodet är inte alltid på topp! Så jag sket i det. orkar inte.. har kanske energi en annan dag. hopefully.

ha en skön natt! godnatt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: