Livet på en pinne.

Godmorgon lilla du!

Kategori: Allmänt

Här äts det gröt. Somnade i soffan igår med datorn i knät. Världens läskigaste känsla! Somnade nog bara i 5 minuter men när jag vaknade var jag så yr så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.. Jag nästan sprang in till sängen och la mig.. knäppt.

Idag orkar jag inte gå ut o gå innan jobbet.. Ska åka vid elva, så jag tänkte sy ihop en liten tygkasse nu och sedan åka upp till familjen och dricka några koppar kaffe!

Vad ska jag lyssna på för musik idag i bilen tro?! Lånade Uncle Kracker av Rickard, (trodde den gamla trudelutten Follow me fanns med.. ikke!)
Och Kajsa-Stina Åkerström.. Men jag är inte riktigt på de humöret.. Egentligen ska jag nog bara ta o lyssna på Håkan Hellström och vråla litegranna i bilen.. :)
Det kör vi på!

Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: