Livet på en pinne.

Här bloggas det febrilt..

Kategori: Allmänt

Har jag börjat komma in i bloggandet?! känns så. haha! Känner dock att egentligen är det väl kanske inte så jäkla intressant att läsa om vad jag gör på dagarna..
Men som Lindah sa.. "Då behöver man ju inte ringa och fråga vad du gjort idag" .. o det är ju sant. :)
Jag är inget jättefan av att prata i telefon längre.. Förlåt vänner.
Och skicka sms gillar jag inte heller.. bara till Per. :)

Men nu ska jag ju såklart inte slänga telefonen i väggen eller så.. jag ska ju ha en Iphone innan året är slut. Jag föll till slut för den nya tekniken..

Promenaden var trevlig och nästan lite jobbig. Avslutades med en fika med Lindah och Johan.. Wienerbröd. Det är man värd efter en promenad.

Ska strax åka ut till min bror. Han ska vara barnvakt till tjejerna medans brorsan är på barnkalas.
Och sedan är det återigen jobb!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: