Livet på en pinne.

Härliga långa fredag!

Kategori: Allmänt

Långfredagen idag, vädret är på topp! Och jag ska strax till jobbet.. Tror detta kommer bli en fin dag.. Massor med stressade folk, vagnar som kör på varann.. ja, kanske lite galen dag.. Eller så hade vi det värsta igår. Who knows!
Jag ska iaf få jobba! Weii!

Igår va jag hos Marie.. Therese där med. Fick pastasallad och sedan började vi pyssla! Små kort.. Och mina blev inte så bra igår.. men nu har jag fått ännu fler ideér .. så nu behöver jag bara köpa massa fina pappersark så är det kirrat o klart sen!

Ha en himla fin fredag..Det är ni värda!
Kram kram

Kommentarer

  • Maya säger:

    Jag är ledig och ska njuta av att va gjordig ända upp till armbågarna :)

    Vad jobbar du med?

    Glad Påsk!

    2011-04-22 | 08:14:54
    Bloggadress: http://mayashideout.blogspot.com/
  • Anna säger:

    Jag jobbar i butik. Så mycket folk hela dagarna! :) Men imorrn är jag ledig! :)

    2011-04-22 | 22:30:02
  • Jossan säger:

    Vad har hänt med ditt bloggande?? ;) Jag vill läsa:))) Puss på dig!

    2011-05-02 | 19:46:37
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/levaitvavarldar

Kommentera inlägget här: