Livet på en pinne.

Helgen närmar sig..

Kategori: Allmänt

med stormsteg!
Det börjar kännas nu att man jobbat i några dagar.. Brukar inte bli så trött i kroppen annars men just idag kände jag av det.. Kände mig nästan som en karl.. lite rinn i nästan och ont i halsen och allmänt dålig..
Fast egentligen är det inte så farligt! Jag ska ju bara jobba en dag till och sen är fröken Staaf ledig! WEii!

Och då vankas det en sjukt skön ledighet.. med 25-årsfest! Och träffa fina tjejor! Och annat folk jag inte känner. Och det gör mig galet nervös.. Träffar visserligen folk varenda dag som jag inte känner men som jag ändå kan skoja och prata med. Men i helgen kan jag ju inte gå runt med jobbarkläderna på.. Det vore inte så snyggt!

Är inte det konstigt? När man jobbar, då är man verkligen en helt annan person än man är utanför privat?! Knäppt! Nu är jag inte helt olikt mig själv i båda situationerna men liiite.

Vad händer mer? Imorgon har jag och mitt Hjärta varit tillsammans i 4 hela år! DET är galet! Och fantastiskt!


Tänkte kikat på BigBrother nu, men denna veckan är det så tråkigt! Dom "leker" internatskola och har precis tagit studenten.. öhhhh!

Så jag ska ta och gå och lägga mig och läsa min nya fina tidning! Hoppas minsann den är rolig att läsa, omslaget var fint och vääääldigt lockande :)

 Underbara idéer heter den, från Drömhem & Trädgård.

 
Denna tidningen är för övrigt den finaste jag äger och har.
älskar tidningar!


Kort och gott, jag Nu har jag skrivit av mig för idag, inget intressant eller så men en vacker dag så.. Ha en fin natt! Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: