Livet på en pinne.

Hujedaa mig!

Kategori: Allmänt

Reine & Mimmi i fjällen går på teven.. Hur längesen var det inte man såg de?! Nostalgi.

Har kommit hem från ett supertrevligt kalas. Och ja, jag gillar fortfarande kalas! Och jag gillar kalasfolket! Mycket!
Smörgåstårta som slår alla andra tårtor jag ätit med hästlängder.. förutom mammas då!

Rådjur på vägen. Och inte nog med det så fick jag lite sommarkänslor på vägen.. om man hade bytt mörkret mot strålande solsken, klarblå himmel och en himla massa värme..
Ace of Bace på högsta volym. Och glajjerna på..(nu var inte dom på för då hade jag inte sett nåt, men om det hade varit sol så..)
Jag tror sommarn är på väg sakta men säkert.. Det vill jag tro på iaf.

Övervägde på vägen hem om jag skulle ut och tagit på mig löparskorna och sprungit en sväng..(såg en nisse som var ute så här sent)
Men jag ångrade mig och bestämde mig för att gå upp vid 7 halv 8 imorrn och springa eller gå..hem och duscha och städa och sedan ta bilen upp till pappa och vila i soffan efter en god kopp kaffe..
Låter som en god idé!

Mitt fina hjärta är på Malta nu.. som tur är så jobbar jag tills han kommer hem igen.. men ändå tråkigt! Och kul för honom som får komma ut i världen.. :)

Christian Walz är jäkligt bra! Suicide.. (har skrivit om honom innan) .. Men fruktansvärt fin trudelutt!


Jag får väl gå och lägga mig nu, måste städa lite imorrn med.. har visning på lägenheten. Och jag skojar inte när jag säger att efter en halvtimme (om inte typ en kvart) som gräsänka så har jag lyckats stöka ner lägenheten som bara jag kan.. fattar inte, jag rör ju knappt nåt! Jag tror jag har nån sorts kraft som gör att det räcker att jag tittar på nåt så stökar jag ner.. Se bara på fejjan! HAHA! nej, skämt åt sidan.

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: