Livet på en pinne.

ja ja ja..

Kategori: Allmänt

Jag ska skriva ett lååångt inlägg en vacker dag.. Har jobbat heela helgen lång, och det har varit upp och ner och hit och dit.. Men inget jag inte fixar!

Sen är jag fruktansvärt stressad över mina hemuppgifter.. Är man redan stressad i vanliga fall så kan man lika gärna skaffa sig mera saker att stressa över! Så resonerar jag! En vacker dag säger kroppen ifrån men det är då.. Och man ska ju leva i nuet! Så resonerar jag med.. :)

Framtidsplaner har jag många. Apropå ingenting alls. Och helgen ser jag fram emot. Då är jag ledig! Då vankas det kalas och kvalitetstid med folk. Men inget jag tänker planera in, förutom kalaset.
Ska inte ställa klockan på 8 som jag brukar på mina lediga dagar.. För jag vaknar av mig själv redan klockan halv! Weii!

Påsar under ögonen brukar jag ha..Och det är konstigt. Och nu är jag så jääklarns trött så det är väl dags att sova och vänta in John Blund..

Ha en fin natt! Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: