Livet på en pinne.

Jag är inte riktigt klok..

Kategori: Allmänt

Men det känns det som att de flesta vet.. Klockan 05.00 gick jag upp.
Och då vill jag påpeka att jag är ledig idag.
Drog på mig träningskläderna och traskade med snabba steg (den där förbaskade bra snabba musiken som får benen att flyga av) iväg på en morgonpromenad.. Målet var en kopp kaffe hos mor och far kl. 05.45.
Jaa.. dom var vakna! :)

Kom hem och sov till 11. Känns som jag fick en rejäl sovmorgon ändå! Detta ska jag nog testa fler gånger.

Gjorde egna hamburgare innan av blandfärs. Himlans gott faktiskt. Jag kan ju faktiskt laga någorlunda god mat ibland. Och Per behövde inte ens krydda nåt extra. Det är pluspoäng till mig!
Och jag har suttit och skrivit klart en hemuppgift.. tror jag. (Går en utbildning i ledarskap.)

Jag skulle vilja hitta lite roliga bloggar igen.. Skulle ni vilja ge mig lite sidor är ni gulliga!

Kram

Kommentarer

  • Lindah säger:

    Du e väl tokig som går upp så tidigt! :) passa på o sov när du kan skulle jag vilja säga :) kramis

    2011-04-13 | 14:54:32
  • Anonym säger:

    Skulle jag fortsätta och ligga kvar i sängen så hade jag vaknat klockan 8 och gått upp.. Nu fick jag ju ändå vakna vid 11.. Man skulle kunna säga att jag gick i sömnen mellan 5-6... :)

    2011-04-13 | 20:10:25

Kommentera inlägget här: