Livet på en pinne.

Kungen är häär!

Kategori: Allmänt

Nej, inte riktigt. Men nästan. Per är äntligen hemma!
Nu är allting som vanligt igen.
Har precis slängt i mig en tallrik med honungsgröt. Och kaffe.
Gott!

Nu ska jag ta tag i dagen och bära ner grejjer till förrådet.. Det är ju snart dags att rensa ur där.. spännande. Tror vi kan hitta mycket skit. :)

Funderar lite på vad jag och Fille ska göra idag. Jag skulle kunna tänka mig o kolla på en gammal hederlig Disneyfilm.. Än tror jag inte han tycker sånt är töntigt.

Nu är det påskveckan.. det märks på jobbet. Jag är ledig på påskafton. Och då blir det 100-årskalas. Hört att halva Ulricehamn ska dit.. Så det blir nog en skön blandning med folk. :)

                     
Skriver mer sen! Kanske slänger in bilder på vad jag och Fille gör.. med en annan kamera och en annan sladd.. För min sladdjäkel är fortfarande på rymmen.. :(
Så denna fina bild får avsluta detta inlägget.. tjohooo!

Kommentarer

  • Maya säger:

    Disney film är ALDRIG fel :)

    2011-04-20 | 17:48:31
    Bloggadress: http://mayashideout.blogspot.com/
  • Anna säger:

    Det blev aldrig någon disneyfilm. Det blev Dennis. Men den var helt okej.. Lite nostalgi sådär. :)

    2011-04-20 | 20:49:43
  • Anonym säger:

    Vad för kalas???

    2011-04-20 | 23:41:40
  • Anna säger:

    Ett vanligt födelsedagskalas. Med tårta, dryck och dans. :)

    2011-04-21 | 04:18:03
  • Jimmylive säger:

    Hello, This site is a brilliant idea!

    2011-09-20 | 12:06:35
    Bloggadress: http://jimmylive.blogmakale.com

Kommentera inlägget här: