Livet på en pinne.

Livräddarna..

Kategori: Allmänt

är på teve och jag ska strax sova.
Tidig dag på jobbet och sedan är det kalas. Och mannen min lämnar mig i några dagar.. och jag ska jobba för att inte tänka på det.. :)

Nu till något annat.. jag känner att jag inte är så bra på att blogga.. alla pyssliga saker jag skrivit att jag ska göra gör jag inte.. jag hinner inte.
Idag har jag pysslat två födelsedagskort! Rättså nöjd är jag.

Men vill ni vara snälla att hjälpa mig? Vad ska jag skriva om? Några frågor jag kan svara på? Vad som helst som kan vara till glädje för er! Jag vet ju att jag egentligen är rätt kul. Ibland så kan ja! Så nåt kul som inte kräver bilder.. (eftersom jag letat som en tok efter den jäklarns sladden)

Godnatt!

Kommentarer

  • IT-supporten säger:

    Har du inge minneskortläsare i din dator? Skicka bara in ditt minneskort från kameran i datorn sen är det ju bara att föra över, om du nu alltså har en sådan...

    2011-04-13 | 22:05:41
  • Anna säger:

    Jo jag har ju det.. Men det minneskortet vill inte funka i datorn..Men tack ändå! :) Jag får vända upp och ner på lägenheten i helgen så kanske den ploppar fram! :)

    2011-04-14 | 04:59:42

Kommentera inlägget här: