Livet på en pinne.

Nu börjar de...

Kategori: Allmänt

Nu börjar min mysfredag! Eller för 30 minuter sen började den..
Och det innebär lite dumle, geisha och ett glas kolsyrat vatten! Party!

Det har varit en konstig dag på jobbet. Det är det alltid tycker jag. Inget negativt på något sätt! Men jag tänker oftast inte.. jag bara "är" vissa dagar.. Det flyter liksom på..rörigt hit och dit men allting löser sig ju alltid. Känner mig lite som en robot emellanåt. Men jag älskar de!

Jag ska försöka bli besatt av att gå ut o gå.. Så därför ställer jag klockan på halv åtta- åtta imorrn bitti..äter frukost och sen drar jag ut på en runda.. (eventuellt) (hoppas)

Ha en skön natt!

Kommentarer

  • Geirelena säger:

    Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

    2011-11-08 | 08:02:23
    Bloggadress: http://geirelena.blogsmile.com

Kommentera inlägget här: