Livet på en pinne.

Powerwalk på morgonkvisten.

Kategori: Allmänt

Då var dagens promenix gjord.. jag går hela promenaden och funderar på om jag ska våga mig på att springa.. men nej, jag väntar tills det blir mörkt. Det känns bäst så! Tillsålänge så får jag nöja mig med att gå galet fort!

Det är fredag idag gott folk! Det innebär helg för de flesta. Men inte för mig. Eller det beror på hur man ser det.. jag hinner ju göra massor på förmiddagen/dagen innan jobb.. och efter jobb kan jag vara uppe länge! :)

Dags för en dusch och sedan blir det städning, och träffa mamma, pappa, syster med familj..
Sen undrar jag hur min fina bror mår?! Längesen jag pratade med honom.. Jag får nog ta och ringa honom. Bjuda hem honom på en kaffe nån dag.

Hjärtat är saknad..nåt så fruktansvärt. Koooom heeeem! <3

Dags för lite vettiga saker! Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: