Livet på en pinne.

Pyssel!

Kategori: Allmänt

Jag är ute efter bra pyssel.. just nu gillar jag att göra kort.. men jag är ju alltid ute i sista minuten och slänger alltid ihop ett precis innan jag ska gå. oftast.
Köpte nya papper för ett tag sen.. olika mintgröna nyanser.. nu är jag ute efter lite fler. andra färger, mönster..men inte för pråligt.
Nåt bra tips på nån sida?
Helst av allt skulle jag vilja ha ett litet ihopaplock med massa olika papper som passar både killar och tjejer.. men tänk ändå.. ett papper kostar vanligtvis 12 kr styck.. vill man då ha en hel del så blir det en jäkla massa pengar till slut..

Snart, om nån vecka ska vi ha en liten måla-tavla-dag.. några flickor.. och jag tror jag har en fin idé.. ska inte måla så mycket själv.. tänkte klistra och klippa lite.. i huvudet blir det jäkligt snyggt. Men det vet man ju inte hur det blir i verkligheten. hehe.

Snart är det maj för övrigt.. och det betyder utbildning och syskonhelg i kalmar samma vecka! Nästan att man kan se det som en liten "försemester" .. Ska bli himla kul. Båda delarna! :)

Jag tog mig friheten och öppnade en liten öl.. väldigt busigt och det känns som att klockan är på tok för mycket för att ens dricka alkohol nu.. ( Ja, jag vet, jag är en tant ibland..)

HEj!

Kommentarer

  • madde säger:

    jag har massa papper!

    kom hit å hämta bara :)

    2011-04-20 | 14:58:54
  • Anna säger:

    Varför har du massa papper? Pysslar du inte? :)

    2011-04-20 | 20:48:32

Kommentera inlägget här: