Livet på en pinne.

Senil på yngre dar!

Kategori: Allmänt

Det är stört! Jag hittar verkligen inte min kamerasladd! Och som jag har letat. Och tagit massa kort. Men nej, då får jag minsann inte dela med mig dom.. jäklarns skit.

Igår var jag busig.. Jobbade den första ljuvliga dagen på länge.. Strålande sol.. Hade en fin dag på jobbet med möte och grejjer och sedan skulle jag träffa Ellie för en promenad. En rejäl promenad. Gympadojjorna va på!

Men sen blev det inte så.. vädret var alldeles för fint för att svettas medvetet.. Så vi gick och tog en take-away-latte nere vid vattnet...därefter satte vi oss på Ellies balkong och drack varsitt litet glas rött och glass till.. solen var dock inte där men ändå känslan av att kunna sitta ute och inte frysa halvt ihjäl! Lovely!


Sen gick vi ner till Viskan och tog oss varsitt glas öl. Busigt som bare den! Men gott, och våren ska minsann firas med dunder och brak!

Idag har jag varit ledig, tog en promenad upp till pappa.. vi skulle ha visning på lägenheten och jag ville inte vara hemma.. så då gick jag upp dit halv nio.. drack lite kaffe, jag skrev på min ena hemuppgift och sen somnade vi.. gick ner och handlade lite mat.. lagade maten hemma, hämtade Fille på skolan, åt maten, spelade "Hänga Gubbe" med Fille..körde hem Fille, lockade tvillingarnas hår..drack kaffe.. och nu har jag varit ute och gått! Beställde två klänningar på mitt stopp på vägen..

Och nu har jag tokont i bakbenen.. fick för mig och köra lite "styrka" när jag kom hem.. inte särskilt länge men tillräckligt för mig.. Har ju äntligen fått in lite ny musik i poddan.. Snabb musik.. och då måste man ju gå fort med.. känns bokstavligt talat som att benen ska flyga av när jag går.. och det gör så ont... gör jag fel?! haha..

Nu är det dags för sängen.. har ju fått för mig att jag ska ut och gå imorrn bitti.. typ vid 5.. känns inte särskilt troligt men man vet aldrig med mig.. luriga tjejen i farten..

Ha en skön natt och dröm sött! (jag drömde för övrigt att jag satt i en båt inatt..uppochner, och sen skulle nån vända på båten och allt gick i slow motion, och allt jag kunde tänka på var att jag var tvungen att hålla för högerörat så det inte skulle göra ont..) sen vaknade jag innan dunset!

Godnatt!


(Tänkte gjort mig till och lagt in en dålig bild från mobilen istället men det gick väl inte heller.. :(
hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: