Livet på en pinne.

Täppt var det här!

Kategori: Allmänt

Förbannade förkylning! Jag ska inte vara så jäkla nöjd med att jag aaaldrig blir så mycket som förkyld. Hostan, kli i halsen och täppt i snoken.. Men annars mår jag oförskämt bra!

Helgen har varit fantastiskt trevlig! Har ju som sagt inte hittat min sladd till kameran ännu så jag kan lägga in bilder från veckan.. Kommer väl ett helt fotoalbum sen istället. :)

Festen igår var trevlig! Och jag mådde konstig imorses men det ordnade upp sig! Så jag har varit i Jönköping med mor och far. Och helt ljuvligt väder har det varit! Vi gjorde iordning altanen lite smått innan jag for. Nu är våren/sommaren mer än välkommet!

Köpte mig två lådor/kartonger på IKEA så jag kan sortera upp mina tyger. Lite ordning och reda behövs.
Köpte även en jättefin ögonskugga på HM.. tror jag iaf.. Färgen va fin. :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla klart på Stockholm - Båstad och sedan kolla på filmen Eat, Pray , Love.. tror jag den heter.. Kollen är inte på topp idag!

Ha en fin kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: