Livet på en pinne.

Tisdag 03.40

Kategori: Allmänt

Då gick fröken Staaf upp. Tidig dag på jobbet. Och det värsta, jag var så oförskämt pigg heeela dagen! Och vad dagen flöt på sen.. i like!

Träffat familjen idag.. fick hem mina fina klänningar jag beställde.. eller aa.. en klänning va fin, den andra kände jag mig väääldigt billig i. Så den får åka i retur.
Så den som var fin ska bara sys om litegranna så den får en liten personlig touch. :)
Mamma fixar. :)

Höll på att somna innan när jag skulle läsa Pippi Långstrump för Jenny.. Då kände jag att det var dags att gå hem.. Pratade med fina Jossan på vägen hem. Min allra bästa vän som jag träffar alltför sällan.

Nu sitter jag här i soffan.. o somnar snart.. men måste grejja lite.. ner med vinterstövlarna i förrådet och plocka upp lite så Per inte får dåndimpen inatt när han kommer hem.. som jag skrivit innan så räcker det att jag är ensam hemma i en kvart och det blir superstökigt. Förstår inte vart jag fått det ifrån.

Imorgon ska jag och pappa vara barnvakter. Jag ska passa Fille först och sen hämtar vi tjejerna på dagis.. myspys! Och så ska jag umgås med mannen i mitt liv. P. <3

Dags för fix och don! see you later.. alligator! hoho!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: