Livet på en pinne.

Två gurkmackor

Kategori: Allmänt

ett glas juice och en kopp kaffe får starta denna tidiga morgon.. Måste börja få in rutiner när jag börjar klockan 7. Men det är håret som styr. Man vet liksom aldrig vilket håll det står åt. Idag stod det båda åt öst och väst. Det är rätt så tråkigt. Vore ju himla festligt om det kunde stå åt rätt håll nångång.. i en snygg frisyr eller så.. Gärna nyklippt och stylat när man går upp ur sängen.. :)

Filmen igår var väldigt bra. Ganska så djup men bra! Jag kände mig mest stressad under hela filmen.. Den höll på i två timmar och allt jag kunde tänka på var att jag hade velat gå och lägga mig klockan 9. Well well.. Jag kunde efter många om och men somna till slut och nu sitter jag här.. på tok för tidigt i ottan. Kan ju inte ens se vad det kommer bli för väder idag.

Efter jobbet idag ska jag ut och gå med finaste Ellie. Härligt! Får väl se hur trött jag är. Har möte idag och det har jag väntat på länge nu.. Behöver detta möte för min hemuppgift. Så jag blir klar med den nångång..

Roligare än såhär blev det inte! Tjohoo!
Ha en fantastisk fin dag allihopa!
Hejsvejs!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad är det du jobbar som och vad för hemuppgift ?? Kul o veta lite mer om dig .....:)

    2011-04-11 | 20:55:53

Kommentera inlägget här: