Livet på en pinne.

Underbara lördag!

Kategori: Allmänt

Vilket härligt väder det är i Ulricehamn idag! I resten av Sverige med antar jag.

Här sitter jag med en kopp kaffe och har precis pysslat en stund. En present. Så den kan jag inte avslöja ännu.. Och det hade jag inte kunnat göra i vilket fall för jag har slarvat bort sladden till kameran.. skit.

I torsdag hade vi Emelie och Christian här. Jag hade köpt massor med blommor till Per.. Vad fint det är med blommor lite här och där hemma.. det får jag nog börja med!

Igår var vi hemma hos Emelie och Christian.. och Linda,Johan,Johan,Marie,Erika och Per. Och Maja.
Drack rödvin, käkade mat och ost och spelade spel! Så himla trevligt! När jag kom hem inatt började jag pyssla. En stund bara. Och fortsatte med det idag.. och ska fortsätta med det i eftermiddag innan jag ska iväg på 25-årsfest!
Och på dagen var jag och Per ute o gick.. Sedan åkte jag till syster och träffade barnen och därefter gick jag och fikade med Madde, lilla Melli och Malin. Myspys!

Nu så iaf ska jag, Madde och Melli åka iväg och kolla tyger! Tänkte min mor kunde sy en klänning till mig att ha på ett bröllop i sommar.. Så slipper alla ha likadana klänningar.. :)

Jag rapportera om annat antingen idag eller imorrn! Ha en ljuv dag! Kram!

Kommentarer

  • emma härnqvist säger:

    i götet är det också stråååålande sol idag :)

    2011-04-09 | 09:12:53
    Bloggadress: http://medemma.blogg.se/
  • Anna säger:

    Härligt! I Göteborg är det alltid fint! :) Eller?

    2011-04-13 | 05:49:32

Kommentera inlägget här: