Livet på en pinne.

007.

Kategori: Allmänt

Jag är på 007!!! Wei! Hela tiden så har 006:an funnits i stan.. Hade nästan börjat ge upp.. Fick t.o.m mamma och pappa till att leta efter 6:an igår.. Jag är störd. Helt besatt.. åker jag på motorvägen så kollar jag över till andra sidan på de mötande bilarna.. livsfarligt! Men nu är jag igång igen!

Nu har jag en dag kvar att jobba och sen är jag ledig i TRE dagar! Vill ja de?! Iaf i helgen ska jag vara ledig. Men kan tänka mig att jobba på måndag.. kanske..

Igår var det oväder här hemma. I Ulricehamn. Helt galet. Jag var t.o.m rädd för att jag var hemma själv.. trodde huset skulle braka samman.. o då var det bara regn och hagel.. Men som sagt, jag är knäpp.

Madde med barn kommer strax hit. Trevligt! Har precis försökt att sätta igång värmen, kände att det vore väl dumt om det är kallt när jag får gäster. :)



Tack Emelie och Marie för igår! Vi lagade god mat, Fajitas, och åt en himla god äppelpaj, (Ica´s!) och bara tjötade.. tänk om man kunde göra det lite oftare.. utan att vara dödstrött som jag alltid är.


Well well.. dags att sätta på kaffe.. och ni... har ni möjligtvis sett en 007:a i stan? Jag vet att det finns en vid badhuset i Borås.. men då blir ju inte det förräns efter helgen... eller kanske att jag skulle ta en kik imorrn när jag slutat.. Ha det bra! Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: