Livet på en pinne.

hjälp..

Kategori: Allmänt

vad ont jag har i heeela kroppen!!
Fast det är ändå en skön känsla. Känns ju liksom som att man gjort nåt vettigt! :)

Idag hade jag helst velat åka till ikea.. men det verkar inte som jag får med mig nån, så jag funderar på att åka ner till Coop bygg och se om jag inte hittar konsoler där och så får jag måla de hyllplan jag har hemma istället. Kan bli bra!

o sen funderar jag på att åka ner till ica nu o hyra en film.. inte mycket som är roligt på tv nu. Och jag tänkte väl mest inta soffläge nu på förmiddagen eftersom det inte verkar bli Ikea..

Myggbett har jag i massor med! De höll till i Vegby igår och bet både på händer, nacke och fötter.. o nej, jag var inte naken där.

Ikväll blir det Bingolotto, med eller utan sällskap. Lotterna är köpta! Och så lite kalas för mor.. kanske skulle pyssla något till henne.. hmm..

Ha en skön söndag!

Kommentarer

  • jossan säger:

    Stackars Anna! I vinter kan jag åka med dig till Ikea hur mycket du vill;) kram!

    2011-08-28 | 08:51:00
    Bloggadress: http://levaitvavarldar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: