Livet på en pinne.

Jäkla fullmåne!

Kategori: Allmänt

Jag vaknade precis. Så fruktansvärt irriterAd. O nu kan ja inte somna om för per ligger jämte o snarkar. Ja drömde en mardröm. Går inte in på vad den handlade om. Hemsk. Nu är ja vaken o hoppas innerligt att den inte är sann. Ledig idag. Känns nästan konstigt. De flesta vet att jag älskar mitt jobb... O det gör mig arg när jag hör folk som gÅr hemma, säger att dom vill jobba men gör liksom ingenting åt saken. Söker några ströjobb men går inte all in. Jag gjorde allt jag kunde når ja var arbetslös. Sökte alla möjliga skitjobb. Vill man ha jobb sÅ fÅr man det!! Men mAn kan inte vara kräsen. Hur ska mAn annars få in pengar?! Det är det mest själviska man kan göra o låta någon annan betala för precis allt. Hemmafruar är det bara kändisar som är!! Nu har jag sagt mitt. Dags att försöka Solna om o drömma trevliga drömmar istället. Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: