Livet på en pinne.

Måndag.

Kategori: Allmänt

Måndag är till ända. Sitter här och har precis avnjutit en för jäkla god äggmacka! Det sitter ett gäng grabbar i soffan och tittar på fotboll.. Man Utd kommer nog vinna..

Har jobbat sen i torsdags.. börjar bli lite trött i kroppen men det är bara att bita ihop! Det är ju trots allt kul när man väl är på jobbet.. jag får faktiskt sovmorgon imorrn.. tänkte jag skulle försökt att sova till 09 imorses.. men icke! 08 var jag pigg och täppt i snoken.. så det var bara att kliva upp! Fick sova en stund på bussen.

Händer det nåt annat i veckan? Jobb fram till fredag och sen ledig i tre dagar.. med bl.a. brännbollsturnering i Vegby på lördag.. kan bli intressant! Jag vet knappt hur man gör! :)


Jo, jag saknar min bror.. det var ett tag sen jag såg honom nu och kontakten verkar vara lite bruten. Men det löser sig väl hoppas jag!



Ha en trevlig dag imorrn!

(någon som vet var jag kan hitta 007:an??? Jag har börjat ge upp den där bil-leken.. )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: