Livet på en pinne.

Rensar och rensar..

Kategori: Allmänt

i mobilen.. MEEEn vad lång tid det tar.. 500 bilder att föra över och sedan radera.. det blev hälften för jag har inget tålamod till att försöka mer!

Kört ner Per till en annan bil.. Idag ska dom göra Halmstad osäkert.. Kul för dom! Själv ska jag jobba!
Har fruktansvärt ont i ryggen idag.. men det går väl över tills jag gifter mig och inte har några ögonbryn kvar som fröken Ivarsson säger.

Igår var jag nere hos Madde, Viktor och lilla Melli. Jossan K och Malin var med. Hemskt trevligt! Drack kaffe, åt pizza och tjötade.. Den lilla tjejen är något av det sötaste jag vet. Faktiskt!



Idag har min kära vän Lindah 25-årskalas. Och jag kan inte vara med! :( Får hoppas att dom är vakna vid 23-tiden när jag äntrar staden efter jobbet..



Häromdagen hade jag en så kallad photoshoot (eller hur det stavas) med mina tre små barn.. (ej mina).. Dom är riktiga linslusar. Och så har jag en så himla rolig app på telefonen.. crossprocess.. blir bra bilder.. lite old sådär. 
Kanske att jag borde satsa på fotograferandet.. haha! Iphone är ju riktigt bra skit! 

    
Det syns kanske vilka som gillar att vara med på bild..
     

Syskonkärlek


Såå.. då ska jag bege mig hem till mor och far litegranna. Sen hem o grejja och sedan får jag åka o jobba och sprida lite glädje där med. :)

Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: