Livet på en pinne.

tadaaa!

Kategori: Allmänt

håll i er... nu ska jag skriva ett inlägg.. vad har hänt sen sist?
Halmstad.. Det var riktigt skoj! Det är det alltid. Härligt gäng. Go after beach, bra dansgolv. Härliga taxiresor!
Kort sammanfattat.

Vad har hänt efteråt? Jag har hittat bilar med nummer, 002, 003 så nu letar jag febrilt efter 004. Var finns du?! 002 finns för övrigt på min gata. i stan.

Bröllop i lördags! Fantastiskt! Så vackra, och så grönt allt va! Dresscode var ju trots allt grönt. :) Ett borgerligt bröllop ute i en lada/loge. Allt kändes så romantiskt och perfekt! Grym sång av Magnus, Johan och Gina.
Mycket rörande tal, skoj, skratt och dans! Mera bröllop tack! Jag kan också tänka mig att stå brud.. tack! :)

Började jobba i måndags.. jag är helt sluuuuut som människa! Jättekul att jobba igen, har absolut inget emot jobbet.. men tänk om man kunde få sova till klockan halv sex iaf. Då vore jag glad. Halv 5 ringer klockan. Det gör visserligen inget, jag flyger upp ur sängen... men när jag kommer hem har jag varit tvungen att vila middag och sedan lägga mig tidigt... Men det blir bättre till helgen, då jobbar jag sent och sen ledig på måndag.. Längtar! Då ska jag bara sova, och fixa och dona hemma..

Gjorde vi innan idag! Som ni såg på bilderna.. eller bilden... Pers föräldrar och mormor och morfar var här innan och hängde upp hyllor och gardiner.. samt grejjade iordning i trädgården.. Känns som vi har tummarna mitt i handen jag o per. Egentligen kan vi om vi vill.. Jag vill mycket, bl.a. bygga ett soffbord, men då skrattade Per.. är det så jäkla svårt? Några plankor bara. Inget märkvärdigt! :)

Har jag några andra planer framöver?! Det är så fullbokat nu ända fram till oktober känns det som.. jag hinner inte riktigt med mig själv! Tänk om det kunde finnas en extra helg, där man bara kunde va.. vakna när man vakna och sedan bestämma vad man vill göra på dagen.. stanna hemma eller åka på tur.. men tyvärr så funkar det inte så. tyvärr.

kräftskivor hit och dit. jag äter inte ens kräftor. Jag får njuta av sällskapet istället! och en bit paj.

Dags att sova nu.. min sovklocka har ringt för lääängesen!


(skulle lagt in bilder, men insåg att det tog lite tid att importera 500 bilder från telefonen till datorn.. En annan gång! )

GODNATT!

Kommentarer

  • Jessica H säger:

    Jag räknar också bilar och ska hitta 004! Är inte så aktiv dock så vi får väl se hur det går! :)

    2011-08-04 | 00:08:19
  • Marie L säger:

    Roligt med ett längre inlägg Anna, hoppas allt är bra med er!Kramar

    2011-08-04 | 19:54:09

Kommentera inlägget här: