Livet på en pinne.

Ulricehamns invånare..

Kategori: Allmänt

visar sig inte ofta.. det känns som att vill man se Ulricehamns alla invånare, då ska man gå ner på gågatan runt Lucia, balen eller studenten.. och på lördagskvällar efter klockan 24.. typ.

Har jobbat. Det gick som en dans.. Höll på att somna på vägen dit.. det gör jag alltid.. Inte somnar, men håller på att somna när jag kör.. försökte allt möjligt! Tänkte sjungt med till musiken, men jag kunde inte en enda.. men ja piggnade till och satt och tryckte i mig vindruvor på vägen hemåt.. 
Stannade förbi hos Lindah där Jossan, Teuta, Pernilla och Emelie hängde.. Så mysigt de har haft det ikväll, o jag missade detta.. Men jag fick ju se deras vackra nunor en stund iaf.. 

Så iaf så åkte jag hem därifrån nyss när dessa töser skulle ut och dansa på hotellet.. och möter halva stan, rullandes neråt stan.. (Jag bor högst upp i stan kan man säg) Det var dit jag ville komma.. att halva stan va ute såhär dags en lördagskväll.. :)

Träffade på Kalle Kanin utanför huset med.. han ville dock inte vara med på bild. Så jag skrämde skiten ur honom och han hoppade iväg. Livrädd. Eller inte.

Annars har det inte hänt nånting särskilt idag.. jag har inte varit mig själv. Eller så är det precis vad jag vart. Mig själv. Virrig, ingen koll för att i nästa sekund ha stenkoll. (?!) Pratar med mig själv.. försöker få med folk i en konversation som jag sedan avslutar själv.. utan att ha fått något svar.. Ja ni som känner mig vet kanske..eller inte... who knows.

Imorrn ska jag unna mig själv att gå hem tidigare från jobbet.. Måste sova tror jag. Ledig på måndag, o då ska jag sova lite till. Tror t.o.m att jag ska vila middag.. har blivit en tant på äldre dar.. 
Har vilat middag varenda dag denna veckan.. och det har behövts.. o ont i ryggen har jag. som faaaan.. man kan ju inte direkt tro att jag ska fylla 25.. utan 75. 

Nog skrivet idag, nu har jag varit snäll mot er.. Får nog hålla på inläggena lite.. :)

Dags o nana... Lååång dag imorrn.. och jag funderar redan nu på vad jag ska äta till lunch.. chicken nuggets kanske. ..


Ha en fin natt!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: