Livet på en pinne.

21 december 2011

Kategori: Allmänt

Nu är det inte många dagar kvar! Och även ifall jag i stort sett är färdig med mina julklappar så köper man ju alltid lite lite extra för att försöka få den perfekta julklappen. Försökt att få en röd tråd med mina få klappar, men det lyckades inte. Nästa år kanske! Kanske kan bli ett nyårslöften, att alltid ha en tanke med varje present. Det kanske alla redan har, utom jag. Men då får ja väl ha det som ett löfte.

Snoozade länge idag. Ledig! Och herregud så skönt! Men en liten irriterande kramp tvingade mig upp ur sängen. Men det är väl lika bra. För idag ska jag få frukost hos Jossan! :) får nog springa dit, för ja är ruskigt hungrig! :)

Vad händer mer idag? Jo vi har en årlig glöggafton ikväll, denna gång hos oss. Fick bli en vardag då det inte alltid är lätt att få till helger och grejer.

Dags att dra! Slänger upp en bild senare! Hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: