Livet på en pinne.

Club Format

Kategori: Allmänt

Så hette grejjen vi va på ikväll! Format butik och café heter det nog på Facebook. Mysigt nytt café i byn. Och fest på det!

Jag höll mig kvar till 23 men kände nu att jag behövde sömn om ja ska orka jobba, äta, umgås med vänner OCH vara vaken ännu längre imorrn! Som tur är så är jag ledig på måndag och då ska jag minsann sova ut och inte göra nånting. Kanske inte ens göra mat, steka köttbullar kan va en pärs ibland!

Har jobbat idag.. Kommer nog inte orka jobba 10 veckor till. Men jag hoppas ju! Kanske har man tur att detta bara är tillfälligt min värk i kroppen och försvinner efter helgen. Men det vet jag ju att så kommer inte fallet va. :) men men...

Dags att få lite skönhetssömn! Känner redan nu att ja borde ha ätit nåt innan jag förflyttade mig till sängen. Men nu orkar jag inte. Ja dricker vatten istället! Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: