Livet på en pinne.

Kära tomten!

Kategori: Allmänt

Kära tomten!

Här är min önskelista:

*Presentkort på IKEA
*Presentkort på Åhléns
*Presentkort på Indiska
*Presentkort på Gekås.. (?!)
*Julgranskula. (Lite olika i olika modeller och varianter..)
Lätt och smidigt!

För övrigt så närmar sig julen med stooora steg.. och jag kan inte annat än att bli stressad. Som alltid annars med.
Va i Ullared igår.. köpte inga julklappar alls. För i år bestämde sig vi i min familj för att hålla igen på julklapparna.. Så i år är det bara barnen och mamma och pappa som får! Tänk ändå vad mycket pengar som går åt i jul..helt sjukt. Jag hoppas visserligen att vi syskon kanske kan byta julklappar nästa år eller nån annan gång, fast då i form av någon lek.. för visst är julklappar roligt!! :)Men i år kör vi på detta och det är nog vettigt, för pengarna tryter och för tillfället känns det som att det finns annat som är viktigare..

Ute är det storm nu.. Dom varnar för snökaos.. Det gillar jag inte.. imorrn blir det buss men ändå.. man vet ju inte om man flyger iväg som en vante trots att man växer och frodas.

Dags att sova nu.. jag ska ju faktiskt upp tidigare än tuppen imorrn!

Trevlig helg mina vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: