Livet på en pinne.

Världens varmaste buss!

Kategori: Allmänt

Sitter i en sån nu. På väg till Borås för att köpa smycken till mig själv. För ett presentkort jag fick en gång som jag skäms för att ja inte utnyttjat utan tar det samma dag det går ut. Förlåt! Men ja kan lova att det blir något fint!

Och nu måste jag ju nästan ha ett smyckesskrin, men jag är väldigt kräsen, inget typiskt sådant. Helt skulle jag vilja ha ett från typ indiska. Men ja känner inte för dom till 100 %. Svårt det där.
Jag får väl helt enkelt göra ett eget! Det borde väl jag kunna!

Vad händer mer idag? Jo vi ska åka och handla julklappar i en annan stad. Men det är lite surt för jag var helt säker på att lönen skulle komma idag men ack så fel jag hade. :( så det blir inte så många klappar som ja hade velat! Men det blir väl bra ändå kan ja tro!

Har ni tänkt på va bra ja är på att uppdatera mig nu när denna fantastiska appen är här! ;)

Nu kliver jag av här! Hej!

Kommentarer

  • Rö-Chrille säger:

    Jag satt i världens varmaste hus igår ;)

    Tack för igår och God Jul!

    2011-12-22 | 16:31:39

Kommentera inlägget här: