Livet på en pinne.

Bio, Barnvakt, Melodifestivalen.

Kategori: Allmänt

Härliga lördag!
Började med att ta adjö av min älskade som begav sig till London imorses tillsammans med Jesper, Emil och Salle.
Ett spontant fikabesök på Torgstallet med Marie gjordes, himla trevligt att träffa den tjejen! :)
Därefter bar det iväg på bio med Filip, hans 7 årspresent. Yogi-Björn som va himla mysig.

Sen hem, ner o handla pizza o götta till ikväll då jag erbjudit mig själv till att vara barnvakt.
Så nu sitter jag här, lite trött efter kvällen.. Jenny och Lilly har showat med dans framför teven som lite extra underhållning för mig och Filip. Sen somnade nästan allihopa i soffan.
Och jag har haft ett träningspass vill jag lova.. Det är inte hur lätt som helst och lyfta/bär en 7-åring i sovande tillstånd till hans säng, som dessutom är någon form av våningssäng.
Puh!
Försökte väcka honom och få honom att själv klättra upp men den metoden funkade inte. Tyvärr.
Så nu har jag om inte ännu ondare i ryggen än vad jag haft de senaste dagarna..

Nu väntar jag på syster yster som är på kalas. Sen får jag väl sova. Blev erbjuden att sova i tjejernas sängar, men jag tror inte jag är jättesugen på att sova dubbelvikt i dom små sängarna.. We'll see..


Godnatt allihopa och ha en fortsatt fin lördagskväll!

Helt rätt låt som gick vidare btw.. Nicke Borg I like!

Kommentarer

  • Jossan säger:

    (turkiskt tangentbord sa hoppas du kan lasa:))

    Later som en riktigt mysig kvall! Det ar mysigt att umgas med dom sma ibland:))

    Saknar dig!

    2011-02-27 | 19:07:48
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/levaitvavarldar

Kommentera inlägget här: