Livet på en pinne.

I väntan på Per...

Kategori: Allmänt

Så har jag pysslat lite.. lite vårnyheter i hemmet.. Påskliljor, tulpaner, byte av stolsdynor och en ny duk. Var hemma hos mamma och hämtade  gamla duk. Liiite skrynklig men vad gör de?!

Möblerade om lite i min vackra hylla som Pers morfar Bertil snickrat ihop..

Nu gillar jag mitt kök igen, nästa projekt är att klä om kökssoffan till något neutralt, beige av nåt slag och sy nya kuddfodral till den.. can´t wait!

Snart är Per hemma igen.. o det gillar vi ju! Jobb imorrn, o det gillar vi ju också! :)

Godnatt!


(tror nog jag kan göra den här bloggen officiell nu snart..)




Kommentarer

  • Erik säger:

    Nu har jag hittar hit, kul vi skriver ju nästan om samma saker.

    2011-02-28 | 22:22:24
    Bloggadress: http://asletorp.blogspot.com
  • Anna säger:

    Haha! Ja men visst gör vi!

    2011-03-01 | 07:20:46

Kommentera inlägget här: