Livet på en pinne.

Saker jag gjort...

Kategori: Allmänt

Försökte göra ett collage på saker jag gjort, i paint! Gör man de? Eller målar man bara där?
Hur som haver så såg det rätt så okej ut..

Gillar ju att pyssla. Ibland känner jag dock att jag varken har orken eller tiden till det. Och sen är det ju det här med förvaring för pysslet.. Helst av allt skulle jag vilja ha ett hus nu. För där ska jag ha ett alldeles eget pysselrum. (Per ska få ett fotbollsrum)
Just nu ligger det pyssel överallt i lådor.. Nästan att jag inte vet vart sakerna är, men jag har lärt mig att komma på efter en stunds letande. :)

Tänk er att kunna ha symaskinen framme hela tiden, ett bord du kan sitta vid och pyssla utan att flytta runt på massa saker, MASSA förvaring! Det absolut viktigaste är faktiskt förvaring.. Fin förvaring. Burkar, lådor.. allt möjligt.

Och en fin dörr in till rummet!

 

 

 

 

                           

                                                    


                                  

Saker jag gjort, själv och med andra.. Mina ideér och andras. (Svartvita tavlan längst upp till vänster har min bror gjort)



Såå..vad händer idag? Ledig idag.. Så det blir lite städning nu, köpte en fin påsklilja igår i hopp om att våren kommer snart!
Sen ska jag följa med Filip på simskola, och senare i eftermiddag ska jag och Lindah ut och gå!
Och ikväll... Kommer Per äntligen hem! Weii! Gillar inte när han lämnar mig. Visserligen inser man hur mycket man verkligen tycker om varann när man är ifrån varann. Och tycker om honom, det gör jag minsann! :)

Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Ojj va fin din sida har blivit Anna! Jag är så avundsjuk. Du är så duktig:)

    2011-02-28 | 17:19:26
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/levaitvavarldar
  • Jossan säger:

    missade visst ditt andra inlägg om Chrille som hjälpt dig;) Men hur som helst så är din blogg JÄTTE vacker:)

    2011-02-28 | 17:23:26
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/levaitvavarldar
  • Anna säger:

    Tack! Ja Chrille fixade det, men det va mina ideér! :)

    2011-02-28 | 18:03:31

Kommentera inlägget här: