Livet på en pinne.

Tack Chrille!

Kategori: Allmänt

Se så fin min blogg är! Tack vare Chrille från Vegby! :)

Idag har varit en väldigt intensiv dag. Sov över hos syster och vaknade först halv åtta av att barnen ville att jag skulle upp. NEJ! sa jag och somnade om. Sedan va det förberedelser för Filips 7 årskalas.. Blåsa ballonger fick jag på min lott.

Kalaset va en riktig pärs! Mycket skrik, spring och stök.. Tur jag hade som fick springa hem och hämta glass och höra lite fågelkvitter istället. (Inte riktigt)
Men kalaset blev ändå lyckat, barn ska ju vara lite stökiga nuförtiden sägs det. Typ.

Kvällen spenderades en stund hos Lindah, det bjöds på äppelpaj och kaffe (som jag älskar) och lite tjöt. Vi diskuterade lite framtidsplaner framöver (dvs, träning och sådär som absolut inte är bestämt när det ska börja gälla) Så inget tjat tack!

Nu är det dags för sängen strax, Per har inte roligt i London, han längtar hem till mig. (inte sant.)
Men Arsenal förlorade. Tråkigt tråkigt.

Ha en trevlig natt! Hej!









Chrille.

(Självklart sa jag inte NEJ o somnade om, jag gick ju så såklart upp som den roliga mostern jag är och lekte som en tok.)

Kommentarer

  • Chrille säger:

    Det var så lite så och nu vet jag ju vad shabby chic är. Det är alltid bra att ha någon datanörd i sin bekantskapskrets ;). Lycka till med skrivandet, blir säkert mycket läsvärt.

    2011-02-27 | 23:47:01
  • Anna säger:

    Det är ju så himla bra! Den blev verkligen som jag tänkt o lite till! Ska baka cupcakes nån dag så får du komma hit o fika med oss! :)

    2011-02-28 | 00:08:37

Kommentera inlägget här: