Livet på en pinne.

Leos Lekland!

Kategori: Allmänt

Dit ska jag idag! Med mamma, storasyster och hennes tre vilda barn! Tydligen så går barnen och räknar ner tiden tills vi ska åka.. jag tror det kommer bli kanoners! Aldrig varit där. Men vad jag hört så leker man. hahaha!

Igår spelade vi Bezzerwizzer.. mitt lag vann! Men vi hade vunnit mycket tidigare om mina kära lagkamrater hade lyssnat på mig... så är det alltid. Jag tror jag ska köpa mig en megafon! Tips om var det finns?

Halmstad i veckan.. samma vecka som alltid. Kan bli hur kul som helst. Eller inte. Det märker vi! Men jag ska jobba upp ett bra humör idag! Men det är inte alltid lätt när man inte känner sig på topp. Och ändå blir folk sura på det.. jag försöker så gott jag kan.

Nu vart jag lite sentimental.. i mina ögon.

Jag åker nu! Ha en fin dag! Bilder kommer senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: