Livet på en pinne.

Semester!

Kategori: Allmänt

Tadaaa! Här var jag! Jag har längtat efter att få bloggA men ändå har jag inte gjort de. Skrev ett långt inlägg för ett tag sen på mobilen men det försvann så då gav jag upp! Men nu gör ja ett nytt försök.. Ligger i sängen. Skulle lyxa till de o sätta på teven en söndagmorgon.. Men ikke. Den ville inte som jag. Så då ligger ja här med telefonen o läser massa bloggar... Det går bra med huset! Det står dock lite stilla just nu. Det är beboeligt men det är inte mysigt o hemtrevligt riktigt än. Inte som ja vill ha de..det som är mest färdigt är köket o mina pysselrum.. Ja jag har två! Typ. Gästrum med. O nu vill ja inget hellre än att sätta mig och pyssla! Måla om stolar...pimpa till en lampa.. Sy gardiner.. Sy ett överdrag till symaskinen..men ja har tid på mig. Det behöver inte bli idag. Denna veckan har ja haft min storasyster på besök! Trevligt! Jag har dock jobbat hela veckan. Men igår hade vi en Grand finale.. À la familia Staaf.. Grill och kubb. Supertrevligt. Idag ska ja nog faktiskt försöka mig på att sy lite.. Eller åtminstone hitta lite lämpliga tyger till de olika projektens..ska försöka slänga in lite bilder sen.. Ha en skön morgon!

Kommentarer

  • Jossan säger:

    WOW! Anna is bacak! Som jag har väntat på ett inlägg.. Det ska bli så kul att snart se erat hus:) KAnkse vi kan åka på loppis när vi är hemma tillsammans. Vi letar nämligen ny lägenhet och kommer att flytta innan årsskiftet. Kul med lite nya saker då;)

    puss!

    2011-07-17 | 09:23:23
    Bloggadress: http://levaitvavarldar.blogg.se/
  • Anna säger:

    Jaaa.. äntligen är jag här! Jag vill blogga massa men jag hinner aldrig.. o jag orkar inte blogga från mobilen.. det går liksom inte så fort! :) Loppis ska vi absolut gå på.. ja är sugen på Ullared igen..:)

    2011-07-17 | 11:39:10
  • Jossan säger:

    Vem vet,då kankse vi tar oss en sväng dit också;)) Absolut inte mig emot!!

    2011-07-18 | 06:20:50
    Bloggadress: http://levaitvavarldar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: