Livet på en pinne.

The Tourist

Kategori: Allmänt

Har vi kikat på nu.. rätt okej film ändå.. emellanåt fattade ja ingenting. Men så brukar det ju vara. Ett under att jag inte somnade.. Men hur som haver så blev jag grymt sugen på att åka till Italien.. Var ju där för ett år sen ganska så exakt för ett år sen.. men Emelie och Sjögren. Helt fantastisk stad som man måste besöka i fler än tre dagar som vi!

Nu utspelade sig visserligen inte filmen i Rom, utan i Venedig.. Italien som Italien.. :)

Idag har jag som jag skrivit innan pysslat med Marie & Marie.. Jättekul! Vi gör kort, och vi målar tavlor/brevlådor o allt möjligt! Glasspaket slängs i golvet och vi har allmänt trevligt! Mera sånt!
Jag har ju en idé i framtiden om att ha pyssel/temakvällar hemma hos mig sen.. men det är ett senare projekt! Men tanken finns iaf.. nästan som symöte fast lite mera pyssel, lite mera tjöt.. typ.

Nu är det dags för sängen! Imorrn är planerna att hänga upp lite tavlor..bl.a. de jag målade idag.. Kanske att jag slänger ihop en till eller bara "pimpar" upp den lite.. och sen har jag även tänkt sy en gardin.. om den räcker till fönstret.. annars blir det kuddar..

Så nu måste jag smida planer i sömnen.. Sov gott vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: