Livet på en pinne.

Alla flyttar ifrån mig...

Kategori: Allmänt

Så är de! Först har vi Jossan, k, hon bor i Turkiet sen några år tillbaka.. Visserligen är hon hemma väldigt ofta och jag längtar alltid tills nästa gång! www.levaitvavarldar.blogg.se, hennes blogg om livet i alanya. Sen har vi den andra Jossan. Ivar. Hon flyttade ifrån mig för att bosätta sig med sin grabb ute på landet i världens mysigaste hus o deras hundar.. Det är nog dags för er att flytta närmare fröken Staaf snart! Min tredje vän, Lindah! Hon har fått för sig att hon ska börja plugga o flytta till Båstad! Låter som en kul utbildning och Båstad kan man inte klaga på... Men kan ni inte stanna kvar i ulricehamn hos mig?!? Tur är väl att ja har några vänner kvar. Annars vet jag inte vad ja hade gjort! Jag är iaf lycklig över mitt hus! Fick en ide igår kväll som jag delgav per idag.. Han tycker nog ja är störd ibland.. STORPACK är nyckelordet! Tänker mig storpack i allt.. Toalettbalar.. Stora tvättmedellÅdor , enorma shampo och balsamflasko.. Stora strumpor.. ?! Nejdå, skämt åtsidan, men storpack ska ja ha! Konstig dag på jobbet idag. O nu ligger mamma på soffan o sover.. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: