Livet på en pinne.

Anna Staaf - Säljare?

Kategori: Allmänt

Varför inte? Hade en jättestörd känsla när ja åkte å motorvägen hem från jobbet nyss.. Ja fick en känsla av att ja va en säljare , resande, som va på väg hem från en resa. Satt samtidigt och lyssnar på Gerts värld.. Ett radioprogram som går varje söndagkväll med Gert Fylking och handlar om sex & samlevnaD.. Tokigt mycket knäppt folk som ringer in. ätteknäppt hela grejen ja vet.. :) Pappa var det förr, när vi barn va små..o nu är han i Belgien på jobb.. Vet inte om det är därför ja tänkte som ja gjorde idag.. Haha. Visst har ja tänkt att jag velat bli de nå gång, men det hade blivit både tråkigt och jobbgt i längden.. Men ja tänker att man känner sig lite extra viktig på nåt sätt.. Har ju fått känna på hur det är att vara iväg ensam.. På utbildning genom jobb.. O det är grymt skoj! Så mina chefer om ni ser detta.. Skicka mig på flera! :) nångång. Dagen har flutit på bra idag. Folk börjar handla till midsommar nu. Full fart! I like. Imorrn är ja ledig och då ska ja ägna dagen åt att rensa och packa ner alla kläder.. Och flytta runt alla lådor till ett och samma ställe. Jag ljuger inte när jag säger att det är lådor överallt! Hemskt. Nästan hela köket är nerpackat.. Känns skönt. Har börjat smÅstäda i alla skåp. Det kommer bli tillräckligt stressigt ändå när vi flyttar ut och nästa hyresgäster ska flytta in. Ha en skön natt alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: