Livet på en pinne.

Lediga måndag!

Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig. Hur skönt som helst. Unnade mig en sovmorgon till halv tio!
Håller på att röja i garderoben.. Hade tänkt att nu jäklar ska jag slänga en massa. Men jag är värdelös på det. Känns inte som att jag har så mycket kläder. Men det blev en del ändå.. Och jag vill slänga!! Men vad?
Jag tror mor får komma hit sen och slänga. Hon är grym på det. Hoppas jag. :)

Har en del jeans som är trasiga, som jag tänkte att de kan jag ju klippa sönder och få ett par shorts.. men det blir nog inte bra. Ändå.. Någon som har tips på hur man slänger kläder utan att stå och fundera på att man kanske använder det en gång till..?? Hjälp mig!

Ska städa ur köket idag. Tänkte jag. Flytta runt alla kartonger till ett och samma ställe..

Nu regnar det ute.. Känns rätt okej och vara inne då! Och mysigt! Helst av allt hade jag velat ligga i soffan och kollat på en löjlig tjejfilm, men det går inte.
Så nu får jag ta tag i skräpet igen.. Men jag vore tacksam för lite "Släng-tips"!


GRATTIS söta Emelie som fyller år idag! Och Grattis till Jossan som fyllde igår! Världens finaste vänner!

Jossan & Jossan! Emelie!


Till er! Jag gjorde den precis!

Kommentarer

  • Jossan säger:

    Tack för tårtan du bakat! den var god;) Puss

    2011-06-21 | 17:48:45

Kommentera inlägget här: