Livet på en pinne.

Förlåt mig...

Kategori: Allmänt

Men jag vill ha regn. Nu! Det är så kvavt och jävligt och jag tror inte jag fixar mer! På riktigt alltså! Har jobbat idag med.. Fläktar till höger o vänster.. ont i fötter och ben.. Men jag klagar inte! För jag tycker hemskt mycket om alla mina jobbarkompisar. Alla är speciella på sina sätt! Även jag. Jag är nog lite utöver de vanliga. Mer åt de knäppa hållet. Men det ska man inte skämmas över. Och nu hade ja väldigt gärna velat slänga in en bild.. Men det vet ja inte hur man gör.. Ha en fin kväll!

Kommentarer

  • M'Gullan säger:

    Vad gött att du kommit igång igen :)

    Men att lägga in en bild kan väl inte vara svårt eller?

    Bilder är kuuuul!

    2011-06-09 | 08:35:35
  • Anna säger:

    Det är jättesvårt.. För det går inte alls med minb iphone.. den borde ju klara allt tycker ja. :(

    2011-06-14 | 20:13:00

Kommentera inlägget här: