Livet på en pinne.

Johnny Depp(ig)

Kategori: Allmänt

Ja han är en klass för sig. Men Per är ändå vackrast!

Idag är en deppdag känner ja.. Fast inte för nåt särskilt.. vädret är skit, håret ser för jävligt ut, jag är trött, kartonger överallt.. och jag varken orkar eller vill göra nåt idag.. toaletten kallar på mig.. men jag vet inte om jag ska svara... skulle behöva städa hela rummet... rejääält! innan vi tar tag i och flyttstäda på riktigt.
Funderar på att skita helt i min bacillskräck som uppkommer ibland och bara ta plasthandskar och köra ner i avloppet i duschen och hoppas att jag inte spyr.. kan funka!

Först måste jag tvätta ur silvershampoot jag har i huvet.. 45 minuter.. håret är redan utväxt och slitet, så vad gör det om jag sliter lite mera på det? :) Får slänga i en inpackning nu på direkten..
Jag måste göra nåt med håret snart .. funderar på att köpa färg på jobbet och slänga i.. även ifall jag varken vill eller vågar.. men jag vill inte ha nån mer utväxt!

Nog pratat om mig.. har ni något roligt att berätta? Vad händer på era semestrar?

Ha en fortsatt fin kväll.. för vet ni....? Midsommar närmar sig med stormsteg! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: