Livet på en pinne.

men det går inte så bra..

Kategori: Allmänt

Jag ska fixa mobilen! Min kära vän Mikaela ska visa mig hur man gör.. en dag.. för sen kommer jag bli flitig på bloggen och slänga ut bilder till höger och vänster! På ting. Inte på människor. Utan deras tillåtelse! :)

Haft en fin dag. Mycket folk på jobbet. Men som ja säger.. ja gillar´t!
Ätit lite god mat med fina människor. Grekiskt. Tog lång tid. Jag var vrålhungrig. Nästan att jag trodde att jag skulle tuppa av där en stund. Men det löste sig. Åt som en gris. Rullade hem. I bil.

Japp! Det var min dag de... Dags att sova. Upp med tuppen imorrn om inte tidigare än tuppen själv.. typ 04.00. Jobba, jobba, jobba!
Imorrn är det röd dag.. Är det nåt man ska göra då? Är det nåt speciellt man gör? Eller funkar det om jag sitter hemma och tar det lugnt? Det är okej va?
Bra.

Godnatt!

Kommentarer

  • Anne säger:

    Det är ok Anna

    2011-06-01 | 23:01:37
  • Chrille säger:

    Helt rätt att jobba, det tänker jag också göra. Tänker dock ta en rejäl sovmorgon jämfört med dig.

    2011-06-02 | 00:02:24

Kommentera inlägget här: