Livet på en pinne.

Midsommar står för dörren..

Kategori: Allmänt

Midsommar imorrn.. Jag är nästan redo...Inte riktigt, men nästan!
Bara vädret blir liiite lite bättre.. inget regn och gärna lite värme. Så blir jag nöjd.
Långklänningen får jag skippa. Men kanske en variant av en klänning och leggings. OCH jeans framåt kvällen.. Och tjocka tröjor! Jag förbereder mig iaf för en kylig kväll!

Men dagen ser ut och bli trevlig.. Det ska hinnas med lekar och mat! Midsommarstången ska fixas och midsommarkransar ska de grejjas med! Aldrig gjort en krans så jag hoppas bannemej att det blir bra till slut.. Så kommer det förhoppningsvis komma bilder under dagen imorrn..

Vi ska förövrigt cykla till Vegby. Där festligheterna ska vara.. måånga kilometer att cykla.. Undrar hur det ska gå.. Det märker vi.. Tur att vi cyklar på banvallen iaf, för jag kan inte svänga. =S

Precis hemkommen ifrån festplatsen.. hjälpt till lite lite att bygga upp partytältet. Det kommer bli bra! Sen köpte jag diskhandskar, till avloppen och annat äckligt jag måste ta mig an nästa vecka.. Jag tar gärna frivillig hjälp till städning av lägenheten.. Jag bjuder på pulverkaffe! :)

Dags att sova.. Jag gick ju trots allt upp kl.04.00 imorses!
Sovgott och ha en fin midsommar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: