Livet på en pinne.

Nu börjar det hända grejer...

Kategori: Allmänt

Igår var min fina mamma hos mig o städade i köket lite.. Det är ju lÅngt ifrån klart men på god väg. Idag har ja städat ur några skåp o diskat ur saker o ting och sen tog jag mig an duschen.. Med klorin och jif så har ja nu stått o skrubbat me en diskborste.. Fy. Roligare saker har ja ju gjort! Per med bror tog med sig våra utemöbler till vegby för att fräschas till och byta färg. Ska bli spännande o se. Nu unnar jag mig en stund i solen denna vackra o lediga dag! Och sen ska ja träffa fina Sarah! Förhoppningsvis hennes två små barn me. :) I eftermiddag ska ja vara barnvakt till tvillingarna! Ja tror vi får vara ute. Stadsparken kanske! Lovely! O en glass! Ha en skön dag! Ja kanske skriver mera inlägg under dagen! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: