Livet på en pinne.

Tänk om ja kunde träffa en man att bjuda på tsatsiki...

Kategori: Allmänt

Sjöng dom precis på nyhetsmorgon.. ett par som sjunger en duett i operastyle.. och dom sjunger verkligen om TSATZIKI!?! Haha..
Vilken härlig dag det här kommer bli om humorn redan är på denna nivån!

Vaknade med huvudvärk, täppt näsa och tjock i halsen.. tog ett litet piller så jag orkar dagen.. kan tänka mig att det kommer bli en av de jobbigaste och roligaste dagarna på året.. midsommar ruinerar folk! :)

Är det någon som har förslag på lekar till midsommar?




Hittade en jättemysig sida.. www.lillaflisans.blogspot.com

Sen följer jag även några andra bloggar..
www.levaitvavarldar.blogg.se om Turkiet.
 www.frilander.blogg.se
www.twolittlemiracles.blogspot.se
www.sandraronnfalk.blogg.se

Lite pyssliga bloggar. Precis som jag skulle vilja va, men inte hinner. :)

Ha en fin dag! Måste fixa till mitt enorma hår.. som jag är olycklig över.
Kram!

Kommentarer

  • maria säger:

    Jag skulle oxå vilja ha mer tid och ork till pyssel för jag älskar att pyssla...

    Midsommarlekar ? 5- kamp kanske, dragkamp, hoppa säck, potatis på sked...Kan det vara nåt ?



    Må så gott

    2011-06-22 | 09:04:54
    Bloggadress: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här: