Livet på en pinne.

What to do?!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon mina vänner! Nu är det tokiga Anna igen som är uppe före tuppen!
Täppt som tusan i näsan vart jag när jag vaknade.. känns inte helt frisk, men vad gör det om hundra år? När vi ändå inte har några ögonbryn.. som Jossan skulle ha sagt!

Det spöregnar ute. Och jag sitter o funderar på vad jag ska ha för jacka?! Regnjacka självklart! Men vilken..och helst hade ja velat ha regnbrallor, men dom är nog redan nerpackade.. skit. Ja kommer va dyngsur när jag kommer fram till jobbet.. har inga hela gummistövlar heller.. usch o fy!

Igår.. kände mig inte pigg på hela dagen, men dagen gick ändå fort på jobbet.. kom hem och började köra upp grejjer till huset! Weii! Fast riktiga flytten är inte förräns på tisdag..ännu mera weeii!

Midsommarafton imorrn! Ser jag fram emot. Bara vädert kan hålla sig någorlunda,.. jag som absolut ska ha min långklänning.. oavsett väder.. blir det regn och rusk så får jag väl ha jeans under.. det syns ju inte.

Nu ska jag läsa UT och äta lite frukost! Ha en fin dag! Kram!

Kommentarer

  • Maya säger:

    Skönt att komma upp på morgen tycker ja, 5,20 steg jag ur sängen idag :) Och jag är ledig hela dag!

    Åhh långklännig... låter fint, bild med krans i håret sen?

    Hur ska ni fira midsommar? fest hemma eller borta!?

    Vi firar med vänner hemma, vi har en speciellt tradition sedan 2005, berättar om den på bloggen :) Det är höjdpunkten på hela dagen! Så underbart!

    Glad Midsommar!

    Kram Maya

    2011-06-23 | 07:50:30
    Bloggadress: http://mayashideout.blogspot.com/
  • evelina säger:

    Hääääärligt med frukost ute :D

    2011-06-23 | 22:35:26
    Bloggadress: http://inredningstokig.blogspot.com

Kommentera inlägget här: